Górny rząd, poczynając od lewej, hexy typowo naziemne: pustynia, wzgórza, puszcza, moczary, góry, dżungla, morza.
Dolny rząd, poczynając od lewej, hexy typowo podziemne:
Skalista pustynia - funkcjonuje jak pustynia.
Las grzybów - funkcjonuje jak puszcza.
Skaliste tunele - funkcjonują jak góry.
Głębiny - funkcjonują jak morze.
Białe hexy (jak te oddzielające przykładowe) to lita skała, którą teoretycznie dałoby się rozkopać wysokim kosztem.
Szare hexy (jak te wokół przykładów) to nieprzekraczalne, nieużywalne hexy umieszczone "na biegunach" (koniec mapy). Ograniczają mapę z północy i południa (góra/dół), ale mapa nie będzie "kończyć się" na wschodzie czy zachodzie (z lewej/prawej) - podróżując wystarczająco długo na wschód dotrze się do punktu wyjścia od zachodu.