Strategiofajnderu

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Da wae of true commanda


    Mapa - legenda

    Vasemir
    Vasemir
    Admin


    Liczba postów : 175
    Join date : 18/01/2018

    Mapa - legenda Empty Mapa - legenda

    Pisanie by Vasemir Sro Sty 24, 2018 9:26 pm

    Mapa - legenda BT3iZuA


    Górny rząd, poczynając od lewej, hexy typowo naziemne: pustynia, wzgórza, puszcza, moczary, góry, dżungla, morza.

    Dolny rząd, poczynając od lewej, hexy typowo podziemne:
    Skalista pustynia - funkcjonuje jak pustynia.
    Las grzybów - funkcjonuje jak puszcza.
    Skaliste tunele - funkcjonują jak góry.
    Głębiny - funkcjonują jak morze.
    Białe hexy (jak te oddzielające przykładowe) to lita skała, którą teoretycznie dałoby się rozkopać wysokim kosztem.

    Szare hexy (jak te wokół przykładów) to nieprzekraczalne, nieużywalne hexy umieszczone "na biegunach" (koniec mapy). Ograniczają mapę z północy i południa (góra/dół), ale mapa nie będzie "kończyć się" na wschodzie czy zachodzie (z lewej/prawej) - podróżując wystarczająco długo na wschód dotrze się do punktu wyjścia od zachodu.

      Obecny czas to Pon Maj 13, 2024 11:24 am